TGIF?

Fredagar har blivit så tråkiga nu när jag vet att jag ska upp och jobba kl 8 på lördagen. Men, imorgon är faktiskt sista lördagen innan sommarschemat börjar gälla vilket betyder... hmm.. att jag inte ska jobba på typ tre veckor!!! Woho! Dessutom är det ju firmafest imorgon vilket jag hoppas blir kul, har ju inte jobbat där så länge men det kan nog bli kul. Gillar de flesta som jobbar där:)

Men, ikäll blir det en hemma-familj-kväll och det kan bli mysigt om pappa kan släppa sitt jobb. Har inte sagt mer än en mening till honom sen i måndags så det hade varit trevlig med lite quality-time!! Haha. Kan inte förstå att jag har sommarlov om två veckor. På måndag-tisdag ska vi dessutom på exkursion och sova i vindskydd så nästa vecka är det tre knappa dagar i skolan och sista veckan har vi inget vanligt schema. Det är typ inget kvar, förutom en stooor historiauppsats..


Nu ska jag fortsätta kolla på tv, drömma mig iväg till siesta och fantisera om sommaren. Ha det fint!



ironisk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0