ONCE AGAIN



Nej, men vad trevligt! Hitch är på svt1. Den har jag ju aldrig sett innan,. Hmm, kan tyvärr de flesta repliker vid detta laget. Men, som tidigare sagt är det något med denna filmen, mycket minnen och annat som kopplas till den - så jag har sett den mer än ett par ggr!

Har fått en del samtal och sms från siesta och minus barnsliga killar verkar det vara skitkul och det är ju roligt när jag själv sitter hemma och tittar på klockan och tänker "om 9,5 h ska jag upp". Men men, så är det. Hoppas på en rolig kväll imorgon istället. Pappa somnade på soffan så fort han lagt på telefonen. Trevligt trevligt. His lost. Nej, det blir kvalitetstid med mig själv! Hehe, jippi. Smått grinig över att jag inte är i hässleholm och leker livet. Mina vänner är generösa med kärlek när de är berusade så jag har fått några jag älskar dig idag vilket är uppskattat:)

Have a nice evening people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0