HEY YOU

Trevliga dagar det har varit nu, i ledighet. Dock har jag prov måndag, tisdag OCH onsdag. Har knappt kollat på det så nu försöker jag peppa mig själv till att börja. Tänk efter de tre proven har jag en stor grej bara, typ, och den tycker jag dessutom är skitintressant. Fast, jag gör ju hellre andra saker, men men..

Marika och Pia har sovit här inatt för de skulle koll apå hästtävlingarna i malmö och de är ifrån karlskrona. Igår fick david och jag köra och möta de när de kört vilse från malmö. Haha, marika ringde och bara: Jag hatar skåne! Här är bara åkrar! Haha, jo kanske:P Hade egentligen velat hänga med och kolla på tävlingarna men jag hinner verkligen inte. Säger jag samtidigt som jag sitter i soffan och kollar på Tyra bank show, långt ifrån mina skolböcker.


Hmm, nej nu då. Fast jag måste ju se vem som vinner tävlingen. Men, sen börjar jag. Japp, det gör jag.


Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0