HEJ HEJ HALLÅ

Hej hej hallå! Jag lever. Allt är fiine. Har haft en rätt skön dag med lite lektioner, träning och lundagård med musik. Imorgon har jag ett handledarmöte, som det så fint kallas, på tio minuter och det är allt! Så skönt! Sen ska jag på middag vid fem på pizza hut och fira fagra maddes myndighet, rösträtt, sprit-ute-rätt och allt det där;) Trevligt!

Har tänkt helt mycket på hur sommaren kommer bli. Vem man kommer umgås med, vem man inte kommer umgås med. Dock är jag fortfarande hundra på att detta kommer bli den bästa sommaren. Längtar efter att ligga nere på stranden. På tal om det ska jag köpa ny bikini. Har hittat en som ser skitsnygg ut, men på internet. Läskigt att inte prova..


Shit vad trött jag är. Har mycket i huvet. Inte så värst ledsna tankar som det kan bli ibland, men mycket tankar och funderingar. We´ll se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0