Unga mödrar



Kollade lite på Unga mödrar, mamma brukar kolla på det. Jag stör mig mest på danskan så brukar undvika det, men kollade lite nu i alla fall. Shit vilken förändring det blir för en 16-17 åring att få ett barn. Jag menar ett barn. Det är ju inte bara något som varar en period utan för alltid. När man är 16 år har man ju knappt börjat leva liksom. Eller jag vet inte, vissa vill ju skaffa barn så tidigt och jag vet inte ifall jag klarat av att göra abort nu om jag blivit gravid, men jag vill verkligen inte vara så här ung och ha ett barn. Det är så stort liksom.

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jag blir så deppad av det programmet. Jag vet inte om det är musiken eller att de låter så ledsna när de pratar...

2009-03-19 @ 19:05:17
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0