två födelsedagar och ett fiasko(?)

Mamma och pappa sitter och gör melodikrysset och jag skulle bra gärna vilja veta vad medelåldern på det är. Kommenaren till när de inte kan svaret blir,
- men ni har ju i alla fall hälsan kvar.

Sitter och pratar lite med pappa också om NY. Jag har bestämt att jag ska åka dit i slutet av sommaren när jag har jobbat ihop pengar. Fy fan vad kul det ska bli! Jag ska åka alltså. Siri snackade om att hon ville också:) Alla är så välkomna! Pappas kompis Ingvar hittade en biljett till påsk på 5500 kr tur och retur. Det är ju absolut okej, sen ska man bara hitta ett billigt boende också.


ni anar inte hur mycket jag vill dit. Om jag inte ska bo där permanent senare i livet så ska jag i alla fall bo där ett tag, definitivt.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja fyyy, jag säger då det.. Skulle va så jävla coolt!

2009-03-07 @ 11:14:48
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: Niklas

jag skulle varit på om de inte va så att man kan hitta en biljett till London för högst hälften av priset och London e typ dubbelt så najs som New York ändå :P

2009-03-07 @ 12:50:38
Postat av: Louise svarar Niklas

Du och ditt London:P Fast jag förstår, det äro en cool stad..

2009-03-07 @ 13:01:52
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0