SATC - mitt i natten

Sex and the city är i och för sig alltid bra, men sent eller mitt i natten är det extra bra. Det börjar om tjugo minuer, får nog ta och kolla.. Kom hem från dansen för typ tjugo minuter sen, sketkul:) Jobbigt är det också, känns som det börjar gå bättre. Hihi. Det känns extra bra att gå och lägga sig efter man tränat och varit nyttig.

Min far som är påväg hem från Chicago skrev ett sms till mig innan och sa att jag får tillbaka min kamera i helgen, eller jag får en ny då min gamla inte gick att laga!! Yes! Har saknat min kamera. Då, blir det nog mycket vårbilder kan ni tro.

i ren dans-anda..


Kommentarer
Postat av: kusssssssin

På en torsdag:O

2009-03-20 @ 08:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0