Sanna Nielsen och onsdagsbeklädnad



Faktiskt, var det inte riktigt meningen att jag skulle titta snett nedåt som en liten rädd hundvalp. Men men. Jo, just det Sanna Nielsen. Konstigt nog kommer hon till Lomma för en konsert i "Pilängsteatern" och med det tror jag de menar den gamla aulan på min förra skola, liten sliten och rymmer inte så värst många. Grattis Sanna! Sen kostar det 220 kr! Mamma tyckte vi skulle gå dit och stötta liksom, men vad fan 220 kr för en konsert jag inte vill gå på. Någon som vill med? hahah



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det kan vi väl göra på fredag? Tack du, jag försöker. du är min förebild :) hihi

2009-03-18 @ 09:08:38
URL: http://madelain.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0