Ni lyser verkligen upp varandra



Detta är min förra ponny som jag ägde mellan 2004-09-2007-02. Han heter Just Kevin:) Jag ska nämligen hälsa på honom idag, har saknat honom. Hoppas att han trivs. Hoppas han tycker om henne bättre än han tyckte om mig, för då är det bra. Ni vet ibland hur man kan få ett så speciellt band med ett djur? Det hade jag med honom. Han var som min lillebror som alltid ville reta mig men ändå så snäll. Jag och han fick mycket kommentarer för att många tyckte vi passade bra ihop och min favoritkommentar kom från en 40-årig kvinna som sa,

 - Ni lyser verkligen upp varandra.

Ni kan ju tänka er hur glad man blev och ni kan ju tänka er hur ledsen jag var när jag sålde honom. Min älskade ponny, gud vad jag saknat honom.



Kommentarer
Postat av: linéa

aww så fin bild, jag vill verkkligen lära mig rida igen men så grymt hästrädd....puss på dig

2009-03-14 @ 09:35:09
Postat av: Louise svarar linéa

sv: Tack! rädsla kan man komma över;) Puss<3

2009-03-14 @ 10:06:04
URL: http://lojs.blogg.se/
Postat av: Emma Lundblad

Hejsan :)

Sökte på Kevin och hittade dig :D Jag äger Kevin nu. Han står i ett stall utanför Helsingborg. Vi har jätte kul, han har blivit en riktigt fin dressyrponny. Vi tränar på LA nivå efter bara några månader!

Vill du veta mer eller så får du gärna höra av dig på vår blogg (http://dearkevin.devote.se/) eller min msn: [email protected]

Kram :)

2011-02-18 @ 18:47:29
URL: http://dearkevin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0