Mystiska sms

Från kl 11 till typ halv två fick jag sms från ett okänt nummer. Personen skrev en massa konstiga saker och vissa grejer om mig så jag förstod att de kände mig. De skrev att de var "mitt samvete". Det var också vad jag sparade numret som i min mobil, ahah:P Efter många sjuka sms så slutade det med "min kompis är också söt, men hon är negerbullefärg" och då förstod jag att det var Anita! Hahaha, fan vad jag har garvat åt detta idag. Du förgyllde min mobil-dag!



Men, erkänn att det är roligt att få sms från okända nummer eller de som skickat fel! Jag har en gång fått ett sms där det stod:

Hej vännen! Jag ska iväg idag ju så du hämtar ungarna vid tre väl? Hörs sen, kram Eva!

Fenomenet "sms" är så otroligt roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lite läskigt! Hur blir lördag med att fira linn? Vilka henkar? <3 puss linéééaaaaaaaaaaaaa

2009-03-03 @ 18:29:54
Postat av: Anonym

haha, lite läskigt! Hur blir lördag med att fira linn? Vilka henkar? <3 puss linéééaaaaaaaaaaaaa

2009-03-03 @ 18:30:01
Postat av: Louise svarar

sv: Hahaha ja:P Hittills vad jag vet: Olivi, du och jag. Vi får planera lite när vi vet hur mng vi blir:) Puss på dig

2009-03-03 @ 22:19:04
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0