mittbena med utekväll


kanske inte den mest smickrande bilden, men jag tror jag gillar mittbenan?

Så nördig jag har sett ut med min mittbena, men jag gillar det:) Haha. Men, är nu hemma från en mysig middag med 8 fagra damer. Blev lyckat till slu efter lite strul med allergi och pengar på vägen. Men men, jag tyckte det var skitgott i alla fall! Var wokat och massa gott. Visst är wokat gott?

Skulle egentligen ha beställt in varsin efterrätt med sprutande tomtebloss, men ingen ville ha efterrätt! Haha, men det slutade med att vi tände de ute på gatan och sjöng där:) Mysigt. Nu ska jag äta frukt, blev sjukt sugen!

God natt
, hoppas ni har haft en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: annie

Mittbenan var fin!

Hoppas att ni har skoj ikväll!



Kram!

2009-03-07 @ 23:57:39
URL: http://lillaannie.se
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

det är lite sne ;) snyggt!

2009-03-08 @ 08:57:35
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0