Latinstreet

 

Nu är jag hemma från dansen och det var kuligt som vanligt:) Ska träna träna träna tills nästa gång så man kommer in i beaten liksom. Snabbt går det ska jag säga. Jätteduktig lärare dock! Har saknat att dansa och nu när jag gör det igen känns det skönt och mest skitkul. Blir så jädrans glad av att dansa. Är jag på dåligt humör och jag börjar dansa så som jag lär mig nu går det bara inte att vara sur. Leendet kommer bara jag tänker på det. I love it!

Läste på en tjejs blogg som kommenterade mitt Shopaholic-inlägg, hon tittar också på MTV:s americas best danscrew och det är så sjukt häftigt. Typ som att de "stomp to the yard" eller "You got served" - sjukt bra filmer förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0