GODNATTSOVGOTTDRÖMSÖTT



Min säng är ju för jäkla skön alltså. Prisa gud eller något. Om två skoldagar är det påsklov(ledig tors) och om en vecka åker jag och familjen till Bad Gastein för att fira brossan som fyller 20 och pappsen som fyller 50/gubbe. Fast han är liksom inte 50 i ngons ögon men jäklar vad grinig han är, han tycker verkligen det är skitjobbigt och vill inte prata om det. Haha och det gör det tusen ggr roligare att reta honom! Jag tror jag inte har berättat för så många att jag ska iväg, vi bokade ganska så nyligen i och för sig. Är riktigt sugen på att åka skidor och dessutom finns det fin fint gym och spa på hotellet!

God Natt allihopa♥ (förresten, då ska man väl luras imorgon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0