Förändring



Har landat i soffan med mamma och har gjort ungefär det jag skulle idag. Slutar tolv imorgon också och sen på kvällen ska jag dansa:) På fredag ska jag träffa mina lomma-tanter och det ska bli skitmysigt! Det var så längesen vi var allihopa. Svårt att få ihop.

På tal om det. När man går ut högstadiet säger man ju alltid att man ska hålla kontakten och att relationer inte kommer förändras, men visst fanken gör det det. De som finns kvar är de närmsta som verkligen betydde/betyder. Men, gymnasiet förändrar verkligen  en och alla gör det ofta på olika håll. När jag slutade nian grät jag som en gris och nu när jag tänker på att sluta på agardh och inte träffa min klass varje dag. Herregud, vad jag kommer gråta den dagen! Det som också är sjukt är hur snabbt det gått. 2:an är snart slut och det var ju precis vi börjde gymnasiet! När vi börjar i höst går vi sista året och bal och student ska planeras. Läskigt och skitroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0