Fanny Queen Of Heart


Hittade en annan bloggare med samma hundras som mig, inte så vanligt:)

Idag blev inget som tänkt. Det blev inget ebba - carin istället. Det blev ingen bio - robinson och TP med familj + farmor och farfar istället. Jag kan ju minst sagt säga att jag har viktigpettrar i min släkt. Oj oj oj. Tävlingsskallarna är det inge fel på. Dessutom kunde jag ingenting för spelet är 100 år gammalt och då är det mest tråkigt och jag känner mig korkad. Har suttit vid köksbordet en lång stund för att försöka släppa allt irriterande, men det hjälper inte så. Så trött på vissa grejer så det ryker ur öronen på mig och pappa han åker till Australien på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0