EN LA ESCUELA

Är inte klar med designen, men gillar den redan bättre än den förra. Jag menar, rosa? Inte riktigt jag;)

Fick gå från svenskan när vi presenterat våra böcker och det gick snabbt, skönt. Ska egentligen sitta och skriva essä nu, fast funderar på gå och sätta mig på espresso house eller ngt liknande. Har faktiskt plånbok med mig idag,  vilket jag typ aldrig har till skolan. Förresten, i eftermiddag ska jag med min hund till veterinären (hon ska sövas:() och det betyder att jag endast har en lektion kvar denna veckan då jag är ledig imorgon för att åka till karlskrona!! Yeeeey!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

din nya design var fatiskt bättre:) fint!



sv: tack<33

2009-03-26 @ 19:19:08
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0