Brolle goes hönan agda

Agda skämdes och grät och tjöt
var gång tuppen en fjäder snöt
Och en dag blev det för mycket
agda skvek för det inre trycket
för sorgen och kärlekskvalen
Och nästa gång han kom blev Agda galen
och hon skrek ut i falsett
"Hörru du din jävla sprätt!"
(sa hon)

"Nu vill jag ha ett ärligt svar
varför du mina fjädrar tar
Varför nobbar du mig i ett kör
det du med de andra hönsen gör?"
Tuppen svarade smått generat;
"Du, jag älskar dig passionerat,
allt du ber om det ska du få
- Men jag vill ha dig naken då"



Fint tycker jag:P lilla hönan agda.

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Ha en kanon lördag! (:

2009-03-07 @ 12:41:19
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0