Bata bata - latin fresh

..det är låten vi dansar till:) Inte min musiksmak, men asrolig att dansa till! Har lärt mig några bas-salsasteg och lite annat kul. Har precis vaknat (av mig själv) och ska nog ligga och läsa lite nu tror jag, jag och min onda hals. Är ju ledig förresten, om ni inte fattade det;)

Pappa berättade nyss att han ska till malmö efter lunch och klippa sig, kanske följer med och kollar in den mexikanska restaurangen jag funderar att boka på imorgon när vi ska fira Linn och Siri. Jag menar, hur gott är det inte med mexikansk mat? Åh, vad gott det är.

just det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

neejj......pizzaa hut....!!!!!!<3

2009-03-06 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0