And I'm finnished, FINITO!



Mitt arbete om konflikten mellan Israel och Palestina är klart, lyckades skriva på endast (!) 5 sidor. Hade kunnat skriva hur mycket som helst känns det som. Skönt att den delen är klar. Nu är det matte för hela slanten dock. Imorgon börjar jag lite när jag vill då jag och Siri fått komp-ledigt för vi ska representera vår klass i ett möte efter skolan imorgon. Hmm.
 
Imorgon åker min far till USA för veckan och lämnar mig här med matte c. Hehe, nej men jag klarar det säger vi;) Han är lite min matte-guru, eller något! Lät weird.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad sägs om Fredag? <3

2009-03-16 @ 09:15:40
URL: http://madelain.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0