90 sidor senare..



Då var den utläst och precis som med första boket fick man ett sånt där flin på läpparna när man läst sista raden. Gillar sånna slut. Den var väldigt bra med andra ord. Lite lång för mitt långsamma läshuvud.

Om en stund ska jag till Maria och kolla på Greys Anatomy, fast jag vill kolla på Du är vad du äter också. Kanske åker tidigare då. Helt sjukt vad trött jag är. Har inte hunnit träna idag heller, bara läst som en galning. Men är rätt nöjd ändå, vi kan väl höras imorgon? God natt säger jag då!

Kommentarer
Postat av: Carin

Läste över hundra sidor i den boken igår. ASBRA!

2009-03-26 @ 08:05:17
Postat av: Linnea :>

Grey's är bra ;)

2009-03-26 @ 20:14:19
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0