TO BE ALONE WITH YOU

 

vart tog sommarn vägen? detta är en vecka sen!

Funderar på att ta bort denna bloggen. Känns rätt meningslöst tidsfördriv (för min del) måste jag säga. Får se.

Dricker te nu förresten, fan vad gott. Det började ju nämligen pissregna på min bara ben på vägen hem, kaallt. Dessutom har jag varit litte depp när man sett alla studenter och flak och hela köret, jag vill också!! Samtidigt vill jag inte lämna klassen än, verkligen inte. Men, shit vad seg det känns denna veckan. Man vill liksom ha denna festveckan som fan, men ändå ha kvar allt det andra. Hah.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra idag. Tänkte gå på en student, men vill inte gå själv. Man träffar ju säkert andra man känner där, men det är ändå tryggt att gå dit med någon. Jaja, det kommer fler:) På fredag till exempel! Usch idag är allt jättejobbigt och jag orkar inte riktigt att det är det. Kom igen nu! Ryck upp dig! Nu ska jag muntra upp mig själv och alla i min närvaro (min hund?). Känner mig lite ensam om jag ska va ärlig:P Haha, nej vi höres antar jag.

Kommentarer
Postat av: linnea

tycker att det är time for an update :)

2009-06-14 @ 23:37:45
Postat av: linéa

please sluta inte blogga, jag ska börja blogga snart, please lojs om inte för min skull så gör det för din skull, roligt att läsa om ett år vad du gjort under året, du är underbar<3

2009-06-15 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0