STÄDTANT


så här känner jag mig som nu..

Oj vad jag har städat. Mitt rum brukar vara stökigt med kläder över allt men denna gången tog faktiskt priset. Herre min skapare. Men, nu är det sparkling trots att det tog 1 h och en kvart på mitt lilla rum!! Ikväll skulle jag egentligen firat olivia, men det blir en annan dag istället så fia kommer hit sen och kollar på film eller ngt. Dock, blir det vårdnadstvist om filmrummet mellan mig och min bror. Han ska också ha hit några, men han sa först att han skulle ut och sen ändrade han sig, så jag säger att filmrummet är mitt och fias! Mohahah, förmodligen slutar det med att han lyfter ut mig (bokstavligen) och jag inte har en chans för motstånd. Hmm..

Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg!

2009-06-07 @ 00:48:59
URL: http://emeliiegustaafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0