SKIP THAT PART, PLEASE?



Jag tror jag ska säga så lite som möjligt om igår, men jag kan ju nämna att vi träffade några av killarna i klassen och att min bacardi tog slut. Hmm. Haha. Men, nu är det andra bullar för jag ska snart iväg och träffa olivia och sofia, fotograferingen ni vet. Har tre ombyten som jag är sådär nöjd med. Typ enda anledningen jag gör detta är för att de ska sminka mig och fixa mitt hår, skitkul ska det bli!!! Det där andra med fotografering kan man ju hoppa över. Mitt dåliga självförtroende kryper verkligen fram i sånna här tillfällen. Hoppas fotografen ger instruktioner.

Shit, kom på jag måste noppa ögobrynen och fixa mina naglar lite. De är sjukt fula och skitiga till och med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0