SISTA PUSHEN


hahah weird min, men såå tröött är jag!

Om tvåan har varit ett maraton är vi fanimej nära målsnöret nu. Sitter med min sista stora uppsats och försöker skrapa ihop den till något bra. Vette fanken hur det går. Även om detta är bland det sista vi gör har jag ändå ingen ork att göra den ambitiöst. Jag tog sommarlov för flera veckor sen. Proven jag har haft senaste veckorna har jag örjat med kvällen innan och tur som jag haft har det gått bra. Så, likadant är det med denna uppgiften, ska in imorgon och jag började på riktigt igår. Känns som det blev en uppsats i samhäll istället för Historia dessutom. men men.

Snart ska jag gå en låååång promenad med Carin, två timmar sa hon att den var!! Oj oj. Men, det ska bli mysigt. Förresten dagens sms är från Amanda:

"Om du får ett sms av någon okänd där det står att du skall köra upp et järnrör i röven, gör INTE det! Det är ett lur-sms. Det gör skitont!"

hahaha jag skrattade skitmycket för var så trött när jag fick det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0