PAD ON THE SHOULDER


hahahha jag klappar mig själv på axeln om inte det syns! hahahahha min humor

Måste säga att jag är rätt stolt att jag fick ihop uppsatsen igår. Dock blev det en samhälle-uppsats och inte historia, så vette fan hur det går med betyget. Men men, jag har gjort den och är stolt (därav bilden)!

Idag har jag bara historia (3 h dock) och vi ska bara kolla på film och sen diskutera den. Det är inte heller vilken film som helst, utan "The Last King of Scotland". Den är ju så ruuuuskigt bra. Hahah ruskigt - vilket ord. Ha ha ha.

Har förresten varit ute och joggat. Dukigt va? Inte så länge dock, typ 20 minuter bara, tar nog en längre runda nästa gång. Nej, nu ska jag gå och duscha, hörs i eftermiddag (tror jag!)! Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0