OF TO WORK


min vackra mamma fyllde år igår, 24 juni.


Go'rmorron go'morron *på göteborgska*! Om en kvart ska jag cykla ner till jobbet, så grymt skönt att börja halv tio. Dock slutar jag halv sju. Men, sovmorgon är ändå jäkligt skönt speciellt när det var mycket att göra igår. Haha, vi hade en beställning vid 12-tiden på 37 (!) dagens. Haha, kocken trodde vi skämtade. Känns inte så tungt att jobba som jag trodde. Jag trivs och dessutom är jag ledig imorgon, så that helps:) Nästa vecka jobbar jag 6 dagar och typ 48 timmar, så det kommer bli lite tufft fast några dagar efter det sticker jag med carin och hennes familj (plus en annan) till Grekland. Kan inte fatta att det redan är så nära!

Imorgon ska jag försöka få ihop jäntorna i klassen och några andra att träffas, stranden kanske? Ska smsa runt men min telefon är urladdad och jag hittar inte min laddare.. Har fått tillbaka min nokia förresten, va ju på lagning.

Nej, nu ska jag plocka ihop mina grejer och hoppa på rosa faran!

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till Marie :) Ja money is the shit. Synd att vädret styr mina kosing :/ haha Ska du på Kajsas modevisning nästa lördag?

2009-06-25 @ 12:22:12
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0