MORGONSTUND HAR GULD I MUN

 
satt vid poolen för en stund sen..

med mitt äkta leende!


Så säger man va? "i mun"? Tror det. De senaste dagarna har varit skitbra. Har jobbat, tjänat pengar, varit på en mysig middag hos carin (ville stanna hela natten) och igår var jag på grillfest med sofia. Va också jättemysigt och roligt. Jag började spela ett kortspel (med bestraffning, of course) med ett par killar sen och reglerna var konstiga för att jag fick dricka hela tiden.. De bara "ja, tjugo klunkar för dig". Hmm, något skumt kanske? Hahah, det var roligt i alla fall. Jag har ju ingen brist på vitamin B12 längre.

Om en och en halv timme börjar jag jobba och när jag slutar ska jag bada, I HAVET! Usch vad kallt det kommer va! Men, det ska banne mig bli premiärdoppet den 28 juni 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0