MIGHT BE BACK IN THE GAME

Hej hopp. Det är jag igen. Skulle vilja säg att jättemycket hänt sen sist och jag antar att lite har hänt som studenter, jag gått ut 2:an, utgång med falskleg, nekad utgång med falskleg, carin fyllt 18, olivias midsommar/18-årsfest, kvalitetstid med kusinen, försökt göra alla nöjda och misslyckats. Men, ändå känns det inte som mycket hänt alls. I och för sig har bara en vecka gott på sommarlovet..

Usch, det var igår jag inte fick komma in på en nattklubb och det var jättepinsamt, gör fan inte det igen. Usch, hemskt var det verkligen. Kände mig så dum och otroligt fjortis. Mådde inte så bra igår heller, sjukt ont i magen och det har lyckats hålla i sig idag med. Tack you very mycket. Ikväll blir det med andra ord att sitta hemma i mitt tomma hus, eller david kommer kanske hem förresten?

Nämen, nu kändes det här inlägget helt deppigt! Det var inte meningen:) Även om man är smått ynklig när man är lite sjuk.


en väg tar slut och en annan börjar (fy fan vad poetiskt!!)


Med en öl i handen dansade jag i min vita klänning! (linneas bdb):

http://daylight.bilddagboken.se/p/show.html?id=382380948&directlink=1

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Välkommen tillbaka till blogg-världen vännen :) fin design <3

2009-06-21 @ 09:50:41
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0