MAYBE I SHOULD JUST EAT IT?

 
tjaa, äta upp boken är ju en lösning..

Behöver jag mer en denna boken för teorin? Jag har nämligen den sedan jag tog moppekort för tre år sedan. Den är tryckt 2006 så man kanske behöver en mer uppdaterad. Hmm. Anledningen till körkorts-snack är att jag ska åka in till erikssons trafikskola imorgon och köpa ett paket med typ 10 körlektioner och 10 internetest. Sen ska jag träffa några tjajjor och fika också:)

Mina fötter värker från allt jobbande. Står och går omkring hela dagarna ju. Men lönedag är det idag och det satt riktigt bra! Nästa månad kommer dock bli riktigt härlig.. vågar knappt tänka på hur mycket det blir. Ska nog räkna på det lite. Hehe, girig eller vadå?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja då, så vi får ses innan :) Börja med teorin i tid! Jag har uppskriving på Onsdag & känner mig riktigt pressad att hinna med allt.

2009-06-26 @ 06:45:23
URL: http://malene.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så klart, bara man inte gör som jag och börjar två veckor innan.. men det är kul när man kommer igång :) haha

2009-06-26 @ 11:14:41
URL: http://malene.blogg.se/
Postat av: linnea

hahah japp THE HANKY PANKY, THE REAL ONE AND ONLY :)

bitte bitte ja ja, bratwurst bratwurst ja ja, kissa på sig usch usch :)

2009-06-26 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0