FOTO

 
hahahahhahahahhahahaha (ni skulle sett bilden efter när jag började garva!!

Jag fick en mycket uppskattat inbjudan till en foto-grej på söndag. Typ bli fotad vid Turning Torso, gratis! Sen får man väl betala en jääkla massa för bilderna om man nu vill ha dem. Jag kommer verkligen inte kunne/våga posa, men det ska bli kul ändå! Fett nervöst dock. Måste bestämma vad jag ska ha på mig också, tre ombyten skulle man ha och så fixar de hår och smink! Kul, har aldrig blivit fixad så där. Hehe.

Vet ni vad? Imorgon är min sista riktiga skoldag i andra ring. Helt galet. Efter sommaren ska jag påbörja mitt sista år i gymnasiet. Men, nu ska jag inte tänka på något som innebär att sommaren är slut, utan nu ska jag bara tänka på hur kul jag ska ha i sommar! Jäklar i det folk! Jag ska festa som ingen annan! Hahah. ¨

Nej, om man skulle göra något vettigt. Kolla på tv? (jag låtsas att jag är klar med historian om ni undrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0