EXKURSION


vi har cyklat, cyklat och cyklat. (6 mil på 2 dagar)

vi har solat..

jag, hanne och niklas fick detta till en drak-karusell. Ser ni det?..

Niklas vakade över fåglarna i kranksjön

vi fick bada i en sjö som innehöll enorma mängder kräftor fick vi senare veta (och att där har funnits lik?)

pöjkarna..

alla var rätt hungriga efter över tolv timmars "aktiviteter".

Mysigt har det varit. Eller mest igår och sista cykelturen till lund. Inatt sov jag två timmar pga att alla snarkade, känslig är jag men jag kunde inte sova. Är skittrött nu alltså. Men mysigt har det varit och ni som inte var med borde ångra er" Känn dig pikad Linnéa;)

Förresten spelade vi "mörkerfotboll" och då var det typ helt disigt och vått i gräset. Gissa om alla trillade! Fan vad jag garvade.. tills jag också trillade! Hahah, så nu har jag typ sträckt armen och har heltt ont i knäet. Men, det vart kul. Speciellt när niklas byxor sprack. haha.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah jag kommer få mvg på min historia uppsats^^ tycker du ska pika sofia med :P

2009-06-02 @ 21:08:39
Postat av: niklas

hahhahaha mina byxor asså så jävla roligt det var

2009-06-02 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0