when you try your best

                                                         

Jag är världens största nörd, av uppenbara skäl. Jag satt på biblioteket innan och pluggade och skulle kolla efter böcker om geometri (arbete) och så hittade jag denna boken, "fermats gåta - den fantastiska historien om hur världens svåraste matematiska problem löstes." Jag tycker den verkar skit-intressant så jag lånade den. Hahah. Men alltså, det är en gåta som matematiker ägnat sina liv åt, vissa har tagit livet p.g.a den och sen kom det en 10-åring kille och sa, denna gåta ska jag lösa. Det gjorde han ett antal år senare, cred till honom. Lite intresserad? Förmodligen inte, men jag är!

Efter mina 4 h av sömn inatt är jag nog skittrött men jag har bestämt mig att inte känna efter för än jag är klar med allt. Kom hem innan från två timmar plugg på biblioteket, gick och handlade mat. Lagade mat. Städade köket och nu sitter jag är och uret visar snart halv sju. Tiden går långsamt idag.

 - God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0