Turbanen var stor alltså, lovar!

Jag kollade på kill bill, jag gick på rugbymatch och jag fikade med en kille jag träffade förra helgen. De två första har jag redan berättat om, så det lämnar oss med den sista då.. Jo, jag träffade förmodligen världhistoriens snällaste kille igår, men vi delade inte mycket och humor var inte hans starkaste sida. Jag är en sån som vill skratta och skämta hela tiden och han var bara snäll liksom. Trevlig, men inte skämtig. Okej, nu ska vi se ifall ni fattar det roliga:

Vi sitter på ovanvåningen på Espresso house och jag ska bara gå ner på nederplan och gå på toa. Det är stängt för gäster ner, men toa fick man gå på ändå. När jag kommer ner för trappan tittar jag mig nyfiket omkring och ser EN man sitta bland alla dessa soffor. Det var heller inte vilken man som helst utan det var en jättesöt 40-årig utländsk kille i världshistoriens största turban. Jag menar, här snackar vi turban! Tänk bara på vad han hade kunnat förvara i denna turban! Helt fantastiskt! Och det såg ganska komiskt ut när han satt där alldeles själv med en kopp från espresso house. Detta förstod inte alls killen jag var där med.



Idag ska jag plugga, åka till nova med Carin och se "I taket lyser stjärnorna" med Olivia och någon mer? Blir nog en bra dag:)

Förresten, vet ni vem jag tror jag såg igår? DAVID BATRA! Jag är inte säker, det kan ha varit en skäggig look-a-like...

Kommentarer
Postat av: Carin

det var kanske david batra som satt där nere förklädd i turban (där för övrigt johan glans befann sig inuti) för att ingen skulle känna igen honom.

2009-01-31 @ 12:47:56
URL: http://carinm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0