trött

Jag hatar verkligen vårdcentralen i lomma. Visst idag var det jag (?) som tog fel på tiden och satt där en timme tidigt och fika omboka för att hinna till skolan. Andra gånger har de börjat skära i min hud innan bedövningen verkat och bara sagt : nämen ojsan, då väntar vi en stund tills bedövningen verkat! JO MEN VISST! BRA FÖRSLAG IDIOT! Alltid sena också. Åhh. Sen är jag bara allmänt trött på mitt skolarbete. Hur mycket jag än sliter så är det "bra". Förlåt jag vet att jag inte borde klaga alls med mina betyg så de som stör sig kan sluta läsa, men någon gång vill man höra någon utbrista att det är ett perfekt arbete! Missuppfatta mig inte att jag inte är nöjd med mina betyg, men det finns massa annat bakom de tre bokstäverna på betygspapperna. Fånigt det låter att klaga. Men, det är min blogg.

Är också trött på det skiten när jag säger grattis till ngn som fått G eller VG och ngn tittar snett på mig och säger, "du fick ju mvg". Onödigt. Det är helt olika från person till person. För en kan G vara skitbra och för en annan botten, så är det bara. Jag är en sån person att jag kan leva på andras lycka och vet jag att någon fått det betyg de strävat efter så klart att jag blir glad och säger grattis. 

Frustrerad dag. Fast jag tror mitt matte-np gick ganska bra, trots halsfluss. Lever lite på det nu, men jag har jet-lag och är trööööööööött och suuuuuuur.

 - God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: linnea

man vill bara ha ditt huvud ibland men menar inget illa :) SPANIEN!!! <3

2009-01-13 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0