studera mera

Idag ska jag plugga spanska, svenska och Sh plus lite annat. Blir nog hela dagen till det. Va en rätt ok dag faktiskt. Carin förgyllde min bussfärd hem över telefonen. Haha, thanx.:) Vi delar problemet över att vara jävligt lättirriterade även om hon nog slår mig faktiskt, det ni. Vi ska se Benjamin Buttons otroliga liv i helgen, hört att den ska vara jättebra. Kul att se Brad Pitt i en roll där han inte bara är skitsnygg som i Thelma and Louise. Han är ju faktiskt en rätt bra skådespelare, men lätt att tänka på det i t.ex. Thelma and Louise!

       <----- Jag menar, HALLÅ!!?

 - God eftermiddag (långsam vecka!)

Kommentarer
Postat av: Carin

DREGGGGGGGEL!

Du förgyllde mitt soffasittande :p haha

2009-01-20 @ 15:41:07
URL: http://carinm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0