skolvecka - check

Hemma nu, fan vad skönt. Jag kom på en grej idag, såg en kille som under en period hade en del kontroll över mitt lilla hjärta och jag ser honom inte så ofta längre. Men, det jag kom på är att efter varje gång jag träffar honom kommer jag ihåg varför det blev som det blev och att jag inte vill dit igen. Men, när jag inte träffat honom på länge bygger jag upp en bild av de bra minnena och låter det bli helheten liksom, en fantasifigur som inte alls är hans rätta jag.

Skönt, då har jag fått det utklarat. Nu ska jag fortsätta äta min goda yoghurt. Vanilj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, älskade du<3 vet att vi inte har samma musikssmak men lyssna på den här Claud Kelly Forgive me! Du är grymt snyggt klädd lilla fashionista! puss på dig, ha en underbar helg, ses i veckan! //KRAMAR Linéa

2009-01-24 @ 12:17:45
Postat av: Anonym

Hej gumman, älskade du<3 min förra kommentar försvann? Men lyssna på den här Claud Kelly Forgive me, vet att vi inte har samma musiksmak alltid men värt ett försök:p Du är grymt snyggt klädd på föregående inlägg, puss på dig översnygga lilla fashionista, vi ses i veckan, KRAMAR Linéa

2009-01-24 @ 12:19:38
Postat av: Louise

sv till linea: hej vännen! Jag gav verkligen låten ett försök men jag klarar inte av den alls:P haha, tack så mycket<3 Pusss

2009-01-24 @ 14:19:42
URL: http://lojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0