shut your mouth

There must be some way out of here, said the joker to the thief,
Theres too much confusion, I cant get no relief.
Businessmen, they drink my wine, plowmen dig my earth,
None of them along the line know what any of it is worth.


Det är kanske som Dylan säger? Förmodligen. Hemma nu, ingen glad stämning direkt - kanske mest skapad av mig, men jag har mina skäl. tro mig. Halva mig vill gå ut och sätta en knytnäve i ansiktet på dig men den andra halvan där min självkontroll finns vann. Bra va? Haha, eller inte:P Imorse när jag skulle ta spruta bestämde jag mig för att jag inte är rädd (jag är rädd!), jag satt där och låtsades att det var hur enkelt som helst och lyckades övertalade mig själv. Grymt. Inte på gris-sättet.


Ikväll ska jag in till Lund och fika med några fagra damer och imorgon tror jag att jag ska cykla ner till biblioteket och dränka mig i plugg. Jag har lust att dricka mig redlös och vandra runt på gatorna, men det ska jag inte göra! Självkontroll, eller va vad det?

krya på dig hostberta<3

 - God afton (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0