resan i mängder av bilder..



På planet påminde detta mig om Pearl Harbour..


..vi kom till hotellet och david hoppade i poolen..


Dag 2 fick vi vår "hus", fin utsikt..


..en regnbåge man faktiskt såg slut på..


..sådan pappa sådan öl (Presidente)..


..sommarkläder(!)..


..fint va det..


..läskig landning, jag gav ifrån mig ett litet glädjeskrik när vi nådde marken..


..david och jag badade i vågorna och jag lyckades hamna under vattnet hela tiden..


..strawberry daiquiry (stavning?)..


..min nya kärlek, fuck boyz when you got prada liksom:P..


..vi åkte en dagstur till st:Barts (tidigare svensk-ägt)..


..vi hyrde vespor..


..och körde runt den lilla vackra ön..


.."jag är en tjej på 17 år och söker", jag kan också vara glad..


..mamma intog omedvetet jesus-posen! HAHA, katten så likt..


..Sen åkte vi hem..

Det var min semester som vart helbra. Nu är jag hemma och trött efter att ha suttit på plan hela natten. Avslutade dagen igår på semestern genom att snacka religion med en 55+ fransk gubbe vid poolen, mitt samtalsämne. Intressant! Hehe. Svinkallt är det förresten och jag måste cykla och hämta mitt busskort. Jullovet förklaras här med.. SLUT..

- God eftermiddag Sverige ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0