Questionmark

Har precis ätit marabou, kakor och glass till lunch. Mohaha, jag är inte så nyttig när jag är sjuk. Jag blir liksom så "men, jag är ju sjuk!". Fast nu ska jag inte äta mer. Hade ingen aptit alls innan, men det släppte för en stund sen.



Vet inte riktigt hur jag ska göra nu i dagarna. Jag ska vara hemma imorgon också, men jag vill egentligen skitgärna se rugbymatchen mellan spyken/katte - polhem, där Polhem förlorar btw och sen på kvällen skulle jag egentligen velat fika med en polare. Jag kanske kan vila på dagen och sen åka in till Lund på kvällen, bara fika liksom? Äh, får se. Jag orkar inte bli mer sjuk bara.

Min spanska-lärare ringde mig för en stund sen, vi skulle nämligen skriva prov och han undrade var jag var. Jag tror inte han trodde på mig att jag var sjuk. Man vill inte göra Pris besviken, tro mig!

Det enda jag vet nu är att jag är trött, jättetrött. Trött i huvudet, trött i kroppen, trött. Nu ska jag gå tillbaka till det jag höll på med, "ligga-under-täcke-stirra-upp-i-taket". Ibland undrar man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0