niondejanuari

 

Första bilden ovan är där vi landade med planet när vi kom hit och den andra är samma strand där david och jag passade på att bada lite i vågorna. Det är nu två dagar sen och jag har fortfarande sand i håret! Idag har vi varit på st:Barths (svensk koloni förut), där hyrde vi vespor och körde runt ön. Va en riktigt skön dag faktiskt:P

Jag har förresten köpt på skitsnygga väskor! En Prada och en Louis Vuitton, 60 dollar - fejk? Skitsnygga vilket fall, visar bild sen. David och jag har ett hotellrum inatt för att vi ska få lite sömn på grund av snarkande föräldrar, mest pappa. Inatt sov jag en och en halv timme - UTE PÅ ALTANEN!!! Det regnade tom lite, stackars mig va? Nej, jag var lite gnällig när jag "vaknade".

Imorgon är sista hela dagen här, planet går vid fyra på söndag eftermiddag, hoppas alla har det fint hemme. 
 
- Puss God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0