New York, bli mitt?

       


Nu ligger jag i min säng och drömmer bort till New York. I sjuan bestämde jag mig för att jag ska flytta dit och bli åklagare. I somras började jag tvivla för första gången på 4 år. Nu är jag säker på att jag ska bo i New York ett tag i alla fall, förmodligen stanna. Jag har varit på rätt många platser här på jorden, men aldrig N.Y. Ändå är det min absoluta favoritstad. Och nej, det beror inte på SATC eller något annat! Jag bara älskar det. True love lasts a lifetime, eller hur? (citat: Love actually).

Mitt nya mål (har ju inga drömmar:P) är att jag ska åka dit utan min familj. Så fort jag har råd åker jag. Någon som vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag!

2009-01-28 @ 12:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0