läsloggar och annat viktigt.

Mycket läxa just nu och jag ignorerar. Nej, men jag har tagit mig samman och planerat så jag har lite bättre koll nu. Sjukt sega lektioner imorgon, men det är ju trots allt dagen före FREDAG! Fan vad skönt. I helgen ska jag se benjamin buttons otroliga liv, äta middag med carin och kanske madde (?) sen fara vidare på party party. Trävligt!

Och förresten, ställer ni någonsin upp i tv4:as morgontv och ska skrapa triss så glöm inte att ha en historia bakom just den triss ni väljer. Om ert barnbarn är fött den tredje, välj den tredje lotten!! Mycket viktigt! 

  - God kväll.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag får generellt problem med pojkvännen efter cirkus tre månader. Som vanligt får jag det nu också. Har jag en förbannelse på mig kanske? haha

2009-01-21 @ 20:13:09
URL: http://malene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0