konståkning och K-N

                                                                 

En konstig skoldag. Enda anledningen till varför jag överhuvudtaget gick var att jag skulle ha först lektionen med Karl-Niklas sen han kom tillbaka, åhh det är så skönt att han är tillbaka. Han gör fan alltid en på bra humör. Bäst helt enkelt. Resten av dagen satt jag mest i trans och väntade på att klockan skulle gå. Fick ett positivt besked på matten i alla fall, kommer nog bli jätteglad av det sen men just nu har jag verkligen ingen ork att le för småsaker som inte förändrar världen. David kom hem nu, han fick mig lite gladare. Åhhh jag vill inte just nu, jag är sjukt skoltrött och önskar att världen skulle pausa några dagar.


Bilden representerar att jag kollar på konståkning. Det är sjukt bra för det sänds verkligen dygnet runt på Eurosport så när som helst man kommer hem på dygnet kan man alltid kolla på konståkning.

 - God eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0