hälsa på väg



Nu är jag hemma efter träningen och fått lite mat i magen, hungrig var jag. Jag gillade Bodybalance faktiskt. Lite snabbare än yoga men ändå lugnt fast med bättre musik! Tränaren där är så himla bra på hälsa på väg (som det heter), Ann-louise. Blev kär i vissa låtar hon spelade, då blir träningen roligare. Kul att träffa maria också:)

Imorgon kommer Olivia till skolan! På tiden. Såg precis reklan om en ny film - Valkyria. Någon andra världskriget - film med Tom Cruise. Tror inte jag gillar mixen..


 - God kväll.


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag bjuder på bion på fredag! FÖR MATTEHJÄLPEEEEEEEN you know ;)

2009-01-20 @ 08:10:57
URL: http://carinm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0