Fredagsbeklädnad

 

skjorta - brors från MQ
tight - Primark, London
Vitt linne - mammas, vero moda

Äntleligen fredag. Gjorde faktiskt nästan hela min läslogg igår men jag glömde historiaboken i skolan, så den har jag inte gjort. Aja, jag dör nog inte. Börjar om exakt en timme nu, ska ta bussen om tjugo min. Ser ni att det finns ett äckligt vitt lager på marken? Det smälter och slabbar ner skor. Slabba måste vara ett skånskt ord förresten? Haha.

Just det, Niklas sa en kul grej igår. Vi satt i datasalen och han loggade in på msn, jag såg att han address va: daggmask_8@.. Och jag börjar skratta och utbrister:

J:- Hahah, niklas heter du daggmask?
N:- Hehe, ja fast glöm inte _8 det är viktigt.
J:- Varför har du _8?
N:- daggmask var upptaget..

Hahahahhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0