dag fem

Inatt har jag sovit lite mer än 60 minuter, tack pappa för ditt reducerande snarkande. Jag är dock monster-förkyld och min röst har övergått till en mörk förförisk röst. Not nice. Trivs bra här på st:marteen fast mitt samvete har fått sig en törn.. Skämt åsido.

Igår var vi på den strand vårt flygplan landade över. Ön är så liten att landningsbanan är redan märkt ute i vattnet. Det är liksom en grej att våga st¨på stranden som är 30m innan landing när jumbo-jetsen kommer. Vi ska göra det idag, vi var där igår men det var ganska sent och det kom bara ett privatplan. Syns inte så tydligt på bilden nedan, ska försöka ta några bilder själv sen. Mohaha. När vi landade blev jag nervös för första gången i mitt liv på ett plan, vi landade ju mitt i staden och jag sa: jag ska fanimej applådera när vi landat! Alla andra började också applådera och jag utbrast i jubel, den enda som gjorde det:P Hahaha.
 


Är inne i en ny period nu då jag bara vill flytta hemifrån, ha en egen liten etta eller dela en tvåa. Håller på att leta jobb, utan det är de ju inte möjligt. Sökte ett innan jag åkte, får se. Känns inte som det blir något, men det är väl bara att fortsätta även om det känns hopplöst att få något vettigt som 17-åring. Ska kolla min mail nu för att se ifall jag fått något svar. Ska ju jobba rumpan av mig i sommar också, hade varit kul att jobba med folk i sin egen ålder. Drömmen hade ju varit att jobba på ett café på stranden typ, men det kan man ju drömma om. Fast någon ska ju ha det jobbet också. Vi får se. Jobbsökandet fortsätter när jag kommer hem.

 - God onsdag folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0