Cold and yellow

 

Idag har varit en ganska typisk söndag faktiskt. Pluggat på förmiddan, sen tog jag bussen in till Lund och träffade olivia en stund och nu är jag hemma igen med mina läxor. Typisk söndag. Men, jag har verkligen gillat denna helgen. Har typ varit glad hela helgen, underbart.

Skulle ta kort på min randiga tröja, men framför allt på mitt nya nagellack. Det syns inte på bilden alls dock, men det är väldigt fint, typ gammelrosa. Inhandlade det igår.

Dagens replik idag måste ha varit när jag och olivia fikade. Vi hade precis pratat om hur mycket vi äcklades av grädde och så när vi går fram till disken för att beställa kladdkaka frågar han lite flörtigt:

Han säger - Mycket grädde va?
Jag svarar snabbt - Klart!!

Hahah, olivia tittade konstigt på mig och jag funderade över de ord som precis kommit ur min mun;P Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0