bodybalance



Hade glömt vilken tid det var jag och maria skulle träna idag, halv sex var det så hon hämtar mig om tio minuter:) Vi ska träna Bodybalance som tydligen är någon form av Yoga? Har inte riktigt koll, men allt blir bra när maria är med för vi är lika jävla klumpiga! Haha.

Hade egen studietid idag i skolan och ursäkta 2B men jag trodde jag skulle nita varenda en av er vid olika tillfällen! hah. Nej, men jag var sjukt irriterad och det fortsatte när jag kom hem och resluterade i världens bråk med mamma. Det har i och för sig pågått sen innan helgen, men ändå. Är sjukt lättirriterad nu så ta inte illa upp, lite kan ni dock.

 - God eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0