blondinbella och naglar.

Att "kändisar" orkar hålla på. Men, deras bråk funkar ju med tanke på att media uppmärksammar de och halva sverige (inkl jag) bloggar om de. Jo, men allt det här viktsnacket med blondinbella, Katrin och Gynning. Jag tänker inte välja sida för ingen av de är någon som jag tycker om så mycket. Jag tycker alla tre är coola för de kör sin egen grej, fram tills nu. Nu bröt de det mönstret och blev precis som alla andra. Gynning tycker jag väl håller lite mer distans till det(?). Katrin Zy.. beter sig som 5 år och Isabella försöker vara tio år äldre men framstår ändå som den 18-åring hon är. Ge er nu tjejer, va inte så jävla stereotypa.

Har filat på mina naglar nu en stund medans jag och mamma kollar på Crowned! Kan det bli mer fåfängt och stereotypt? Blondinbella kan ju slänga sig i väggen! Haha. Förstår inte att det är lagligt med sånna program. Men, mina naglar är i alla fall jättefina nu efter jag filat de med mina superfilar jag köpte innan jul. 300 kr (erbjudande, 600 kr i vanliga fall) kostade det som syns på bilden nedan, men det är faktiskt värt det!

                       
   mina älskade spa-prylar, naglarna blir superglansiga, helt otroligt verkligen (syns inte på bilden!)

 - Gud vad jag är tjejig idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0