bakgrundsfilm

Det dåliga med att ha över 200 dvder är att man aldrig hittar det man vill. Nu ville jag se Grease 2, hittade inte den så jag satte på Hitch som jag sett cirka 15 ggr. Helt allvarligt, kan nästan alla repliker. Behövde ha en bakgrundsfilm liksom:) Kan man somna utan att missa något, skitbra.

Idag på spanska råkade jag säga "han behöver äta sin läkare" istället för "han behöver äta sin medicin", hahaha jag typ dog lite.

På tal om ingenting är jag inte nere lika ofta nu. Vet precis vad det beror på och det är så skönt. Jag är liksom neutral i humöret för jag är inte direkt en "gladglad-tjej" även om jag skämtar och skrattar alldeles för ofta!

"Life is not the amount of breath you take, it´s the moment that takes your breath away."  - by Alex Hitchens, Hitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0